Skip to content Skip to footer
Promocja!

Bateria bidonowa 48V 14Ah (BB672)

1 499,00 

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 1 499,00 

Bateria bidonowa 48V 14Ah (BB672)

Parametry techniczne
  • Napięcie nominalne/maksymalne: 48V/54,6V
  • Pojemność: 14Ah (672Wh)
  • Ogniwa: LG MJ1/SAMSUNG 35e/Sanyo GA (18650) – pakiet 13s4p
  • Prąd rozładowania: 25A
  • Waga: 3 kg
  • Wymiary: 36,1×9,2×9 cm

Opis

Bateria bidonowa montowana na ramie rowerowej

Bateria litowo-jonowa wyprodukowana w Polsce, na najlepszych i najbardziej pojemnych ogniwach dostępnych na rynku.

Do zestawu istnieje możliwość zakupienia ładowarki!

Parametry techniczne
  • Napięcie nominalne/maksymalne: 48V/54,6V

  • Pojemność: 14Ah (672Wh)

  • Ogniwa: LG MJ1/SAMSUNG 35e/Sanyo GA (18650) – pakiet 13s4p

  • Prąd rozładowania: 25A

  • Waga: 3 kg

  • Wymiary:  36,1×9,2×9 cm

Do budowania zestawów używamy oryginalnych ogniw LG INR18650 MJ1/SAMSUNG 35E/SANYO NCR18650GA. Są to jedne z najlepszych ogniw dostępnych aktualnie na rynku. Pojedyncze ogniwo posiada 3500mah pojemności oraz 10A prądu rozładowania.

Żywotność całego zestawu może sięgać do ponad 1000 cykli naładowania!

Oferowane baterie posiadają system BMS (ang. Battery Management System).  System BMS w bateriach stosuje się po to aby ogniwa mogły funkcjonować, jak najdłużej, były niezawodne i stabilne, charakteryzując się przy tym dużą sprawnością oraz wysokim poziomem bezpieczeństwa.

 

W naszych bateriach montujemy nasze własne BMS które znajdziecie w naszym sklepie. Używamy ich ponieważ mamy do nich największe zaufanie! Są to BMS które balansują akumulator zarówno podczas ładowania jak i rozładowania.

 

System BMS zabezpiecza baterię przed wszystkimi negatywnymi skutkami użytkowania przez co wydłuża ich pracę i zapewnia bezproblemową pracę akumulatora!

Bateria jest mocowana do ramy roweru przy pomocy szyny montażowej. Dzięki takiemu zastosowaniu, przy pomocy kluczyka możemy wymontować baterię by uniknąć kradzieży, lub by naładować zestaw w domu!

Szyna jest wyposażona w złącze GOLDEN 5PIN! Pozłacane ulepszone końcówki charakteryzują się lepszym przewodnictwem cieplnym oraz pewniejszym mocowaniem

Zestaw jest wyposażony w stacyjkę z kluczykiem dzięki któremu możemy zdemontować baterię od roweru oraz wskaźnik naładowania.

 

Wyjście napięcia jest wyposażone w złącze damskie XT60 (męskie jest dołączone do własnoręcznego montażu).

Do zestawu można dokupić ładowarkę!

Naładowanie od 0% do 100% trwa około w zależności od użytej mocy ładowarki trwa od ok 4h do 8h.

Standardowo nasze baterie są wyposażone w końcówkę XT60, jeżeli potrzebujesz innej, napisz w uwagach do zamówienia jakiej dokładnie potrzebujesz!

Gwarancja 12 miesięcy!

Tyle lat z dumą tworzymy dla was baterie!
0

Bateria jest kompatybilna z zestawami dostępnymi na naszej stronie

od 1199zł

HUB TYŁ

  • bezszelestna praca,
  • prosta budowa,
  • bez serwisowa obsługa,
  • wysokie moce,
  • duży wybór silników,
  • motorowerowe odczucie jazdy,
  • pasuje do 99% rowerów,
  • najbardziej popularna forma konwersji.

od 999zł

HUB PRZÓD

  • bezszelestna praca
  • prosta budowa
  • bez serwisowa obsługa
  • małe moce
  • rowery miejskie o małej mocy
  • tania alternatywa dla rowerów małej mocy

od 1999zł

MID

  • rowerowe odczucie z jazdy
  • nie rzucający się w oczy wygląd
  • niska waga
  • kompaktowe wymiary

Informacje dodatkowe

Waga 3,5 kg
Ładowarka

, , ,

Rodzaj mocowania

Typ akumulatora

Pojemność akumulatora

Gwarancja

Konto

Zaloguj się do zwojego konta:
Nie masz konta?